22 september 2016

Corine Verbeek-Klaassen

fullsizerender-jpgOp 1 april 2004 is BnP opgericht,  Door de goede kwaliteit en de mond-tot-mondreclame groeide we snel uit tot een kantoor van 1/5 tot wat het heden is. Eerst  vanuit  huis. Al snel was er één medewerker en nog sneller 3, allemaal bij kantoor aan huis.

November 2005 kregen wij de gelegenheid om het kantoorpand, waar nu ons hoofdkantoor is gevestigd, Nijverheidsweg 6 te Bavel aan te kopen. Dus van de laptop op schoot op de zolderkamer naar een professionele organisatie. Wij willen ons steeds verbeteren en de kwaliteit hoog in het vaandel houden.

De huidige directie motiveert en stimuleert de medewerkers nog meer  terwijl ze dat ook vanuit zichzelf zeer belangrijk vinden. Dagelijks actualiteiten lezen en daar de tijd voor nemen, bezien wat er allemaal gewijzigd is, uitspraken welke van belang zijn bestuderen en anticiperen. Onze medewerkers zijn leergierig evenals het management, welke graag allerlei opleidingen en interessante workshops bijwonen, zodat wij u kwaliteit te kunnen bieden. Elke serieuze ondernemer verdient een serieuze adviseur.

Persoonlijk ben ik zeer gepassioneerd en een ondernemer in hart en nieren. Ik spreek de taal van de ondernemer, dit is mij met de paplepel ingegeven. Jarenlang werkzaam geweest bij mijn ouders in de horeca en later als administrateur en systeembeheerder bij een horecagroothandel. Ik heb veel mogen leren, vervolgens een hele korte tijd bij een  hoveniersbedrijf gewerkt, ook daar had ik het enorm naar mijn zin.

Bij een Accountantskantoor uit onze regio heb ik de gelegenheid gekregen om de fijne kneepjes van het vak te leren. Dit kantoor is opgegaan door een fusie, dit heb ik als zeer plezierig ervaren en ook hier veel van geleerd. Helaas verkoos op dat moment het kantoor om de MKB af te stoten anders had ik er misschien nog gewerkt. Maar helaas!!! Wel stof om over na te denken en de mogelijkheid om de stoute schoenen aan te trekken en naar de partners van het kantoor te gaan en daar aan te geven dat ik nog een jaar werkzaam wilde zijn om mijn taken goed over te dragen en daarna voor mezelf wilde starten. Vliegende start want door de fusie wat is er allerlei apparatuur over, denk bijvoorbeeld aan een fax apparaat kopieer et cetera deze kreeg ik allemaal mee. Inclusief wijze raad “Een klant die niet betaalt is geen klant” hier moet ik nog vaak aan terugdenken!

In januari 2014 trad Jan Christiaens toe tot de vennootschap. We werkten al enkele jaren samen in aparte entiteiten. Tot de dag van vandaag is het een zeer goede stap. Jan vult aan waar ik niet meer kan. Zoals velen weten heb ik helaas te kampen gehad met gezondheidsproblemen maar dat wil niet zeggen dat dit in de weg staat voor mijn positiviteit, inspiratie, passie en bevlogenheid.

Door Jan zijn toetreding is het bedrijf nu veilig gesteld, als directeur eigenaar heb je verantwoordelijkheden, voor je medewerkers en je klanten.

Grote pluspunt is dat Jan zowel nationaal als internationaal hij grote organisaties werkzaam is geweest. Hij is gespecialiseerd in HRM. Frie heeft jaren alles opgevangen, maar ook hij heeft een hoofd en twee handjes. Zonder Jan en mijn persoonlijk assistent Karin en niet te vergeten de parels van BnP (de medewerkers/totale team) zou BnP niet ontwikkeld zijn tot wat het nu is. 2015 is ons team versterkt met een international taxadvisor Andy, samen hebben wij diverse klussen geklaard.  Want waar is een grens in zaken land, ondernemen is entertainen en grenzeloos.

Mijn dank gaat vooral uit naar al mijn collega’s welke mogelijk maken dat ik kan zijn wie ik ben!

C.M. (Corine) Verbeek Klaassen